Mire jó a matematika egy tévhitben?
A munkaismeret alapköve.
A legfontosabb amit ebben a tantárgyban tanítani kellene az iskolában, mégpedig:
1&. [b]Nem a szerencsén múlik minden. Aligha valami?[/b]
Az iskola mentegetôzik! - Mi? - Ilyen szamárságot? Ilyen szamárságot mi bizony nem tanítunk?!
- Nem? - Hát akkor honnan veszik ezt a felfogást az emberek? Szeretném tudni például hogy hány érettségizett fiatal hisz még a sorsban.
Ilyen hülyeséget nem tanítunk, védekezik az iskola. - De hát akkor honnan veszik ezt azt emberek? - A szopásnál veszik át?
És ha ténylegesen nem így tanít az iskola akkor hogyan tanít, amit megtanít? Lehetséges érettségizni és egy szamárságban hinni?
A munkaismeret mint tantárgy azért szükséges mert ennek az alapszabálya az hogy szerencse/sors/ stb ilyenek nincsenek. Hogy majd a sors megtanít/felnevel/ellát stb csupán kellemes hazugságok a mesék birodalmában.
Én ezt már kiskoromban megtanultam hogy a szorgos munka adja meg az élet gyümölcsét/elégedettséget/eredményt stb.
Hogyan lehetséges az hogy még manapság is hallom azt a magyarázkodást hogy minden a sorson múlik. - "Úgyis mindegy...!"
Nem csoda, hogy aki így gondolkodik nem akar dolgozni. Hiszen a sorsra bízza magát.
És miért tartjuk fenn az iskolát ha ezt a tévhitet még a mai napon sem sikerült kiverni az emberek fejébôl?! A sorson múlik az élet?
Erôlködik hogy
megtanítsa
a matematikára
ugyanakkor
a sorsjegyet neki
reklámozza
netkobzos