HTML

Palóc versek, történetek, kínosságok, gondolatok

Saját és más versei. Gondolatok. Élmények. Kritikus megjegyzések . Kínos történektek stb.

Friss topikok

  • Epü: Üdv! Netkobzos! Ezer éve nem hallottam felőled! Mi van veled? (2020.05.03. 14:10) A netkobzos ujra jelen
  • netkobzos: Sziasztok! Itt jön egy kis kiegészítés. "A farizeusok szó eredete a fariszaioi=elkülönitett (gör... (2008.12.03. 10:50) Elbújva megtalálható
  • netkobzos: Többet az solvatten.se oldalon netkobzos (2008.09.03. 12:23) Napvíz
  • netkobzos: Angliából "Oh, My Deer, Ez egy ilyen orszag. Itt nem stresszeljuk a gyereket, nem feleltetunk, nem... (2008.08.29. 21:59) Az oktatók gyávasága
  • netkobzos: Így értelmezte az egyik olvasóm! "s mert ki is az a féfinak nevezett ember? elég önző, ha nem ak... (2008.04.07. 13:35) Csak hallgass!

Linkblog

Magyar virtus

2010.01.12. 10:04 netkobzos

Magyar virtus

A felelöség kultúrája az áldozatkultúra ellentéte

Kicsi voltam

rossz is voltam

az apám elött

az édeanyám

szoknyája mögé

elbújtam

 

de mivé lettem

mostanában

ha rosszat teszek

mást okolok

és meghúzódok

a gyávaságban

 

ha volna bennem

magyar virtus

ha bünöznék

nem bújok el

elvállalom

mint egy Krisztus

 

sajnálkozol

én feledtem

tudd meg akkor

hogy nem érdemem

ha megbüntettek

megérdemeltem

 

az én hibám

az én hibám

az emberi

méltóságomat

elveszteném ha

nem vállalnám

 

netkobzos

Szólj hozzá!

Címkék: magyar virtus

A bejegyzés trackback címe:

https://paloc.blog.hu/api/trackback/id/tr721665803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása